čtvrtek 16. srpna 2012

New sitting pose pack







Used downloads:
Skin:
 Eyes:
Programs:

 I created my first classical way Poselist S3PE in the program, because my PC does not work on a simple program poselist. Poselist works, but the table in the game are empty icons. There is only the name of the pose. It gave me a really great job. I hope that you'll be tolerant. Thank you all.



6 komentářů:

  1. Krásné pózy :) Velice elegantní :) smyslné a sexy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju zlato. Eleganci mám ráda. Hlavně mám velkou radost, že fugují ty poselisty, i když bez ikonky, ale přece :) Zase o krok dál :)

      Vymazat
  2. Souhlas s Peťkou, krásné a elegantní! Jsi naše šikula ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jaruško. Zase se mi po nich zastesklo. Když já už bez toho modelování nemůžu být :D

      Vymazat
  3. Moc pěkné pózy, opravdu ti to jde! :)Líbí se mi i jejich prezentace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, děkuju. Opravdu se s nima piplám. Póz je všude habaděj a právě proto mě nutí se víc snažit, když už to mám sdílet :)

      Vymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...