neděle 10. února 2013

Simta
































Required - AEP
 Map 1024×1024
( Includes a customized texture grass, made me)

21 komentářů:

  1. Lindo, adorei os espaços verdes e o lago deu um encanto especial à cidade, magnífico trabalho!
    Beijinho!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muito obrigado. Adoro criar mundos. Apenas com muito trabalho. :)

      Vymazat
  2. Opravdu nádherný svět - jsem ráda, že publikuješ a chybíš nám.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji děvčátka. Zatím jsem v ústraní, ale nebojte. Vrátím se. Jen potřebuji klid. Moc děkuji oběma. Pa a mějte se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  4. This is really beautiful! Thank you for sharing

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je opravdu něco! Moc se ti ten svět povedl, je takový krásně uvolněný a spojený s přírodou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Káťo. Mám přírodu ráda, takže ji asi hodně protěžuju :)

      Vymazat
  6. Teeeda, náádhera Vlasti, opět vydařená práce a tam bych si i přála bydlet..:)))

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Díky moc Mariáne. Jsem moc ráda, že zase vše funguje, jak má :)

      Vymazat
  8. Jé, tak tohle je nádhera. Umíš krásně uspořádat všechno to přírodní - stromy, kameny, barvy terénů...Všechno to vypadá tak reálně. Už se těším, až budu mít čas si v tomhle světě zahrát ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helly, moc děkuji za milý komentář :) Doufám, že se ti aspoň trochu ve hře světík bude líbit. Dala jsem si s ním opravdu hodně práce, ale moc mě tato práce baví. Přírodní kousky mám nejradši :)

      Vymazat
  9. о, да! Как прекрасен этот мир! Великолепные водопады. Я просто обожаю острова и этот остров уже люблю. Спасибо огромное. Большая работа ♡♡♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Большое спасибо. Я люблю природу :) ♥

      Vymazat
  10. Vlasti, místo s vodopády je naprosto dokonalé :)

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...