pondělí 27. února 2012

Jonathan










Required: Late Night, Pets
Hair by Catfish
Poses by me
Thanks

6 komentářů:

  1. Moc se ti povedl :) Sluší mu to - mi připoměl jednoho herce z filmu Stroj času a to i oblečením. Parádní fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Peti. Podobnej herci..to mě těší. Chtěla jsem něco jako z 19.století. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s Peťkou, vypadá jako Guy Pearce ze Stroje času. Ta romantická ofina, gentleman každým coulem. Přesně jsi vystihla svůj záměr.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem na něj koukla, a je opravdu podobný. Byla to náhoda. :)
    Mám ráda tajemnost minulosti. Moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...