středa 7. srpna 2013

Upozornění

Vážení čtenáři, už delší dobu přemýšlím o zveřejnění tohoto článku. Před časem jsem chtěla skončit s tvorbou z jistých důvodů. Ty důvody jsou zcela jednoduché. Konkrétně se týkají české a slovenské komunity. Byly to soukromé důvody, ale hodně se na tom podílelo chování komunity. Zdůrazňuji, že v žádném případě nejsem konfliktní člověk. Na to jsou tu jiní experti. V životě jsem se nesetkala s takovou záští, jaká panuje v této ubohé komunitě. Tímto upozorňuji, že již nebudu tolerovat pomluvy a zmanipulované řeči. Ti, kdo z Vás mne znají, vědí jaká jsem. Zašlo to již tak daleko, že se mi jistí lidé hrabou v soukromí a očividně si nedají pokoj, ani po mém upozornění. Díky tomuto faktu jsem byla opět donucena k deaktivaci účtu na sociální síti Facebook. Pro ty méně chápavé tímto upozorňuji, že v naší republice stále fungují právní služby.
Za co jsem kdy bojovala, bylo jinýma odsouzeno, ale když se jim stala podobná zkušenost, tak se chovali všichni jako největší chudinky. Jenom proto, že nelezu do zadní části těm, kteří tady byli zpropagováni, tak samozřejmě musím být špatná.
Bohužel jsem se přesvědčila, že v české a slovenské komunitě to chodí tak, že čím je člověk drzejší a vlezlejší, tím má větší možnost se prosadit. Tím pádem má větší podporu a propagaci. Je úplně jedno, jak moc je dobrý či špatný. Pokud někdo chce obdivovat čtyři stěny se stromem, neberu mu to, ale určitě si z takového člověka nesednu ... , jenom proto, že je více propagován, díky své vlezlosti.
Pokud se tento článek někoho dotkl, jen tím potvrdil svůj záměr, o kterém tu píšu. Pokud máte čisté svědomí, uznáte tuto, byť ne moc lichotivou pravdu. Nikoho v žádném případě nenutím, aby sdílel mou tvorbu nebo mi dělal nějakým způsobem reklamu. Přes to všechno jsem v této zkažené komunitě poznala pár lidí, kteří jsou moc fajn a kteří jistě tento článek pochopí. Já nevím jak Vy, ale faleš nemám ráda a ani ji nebudu podporovat.
Tu radost těm pokryteckým závistivcům neudělám, budu totiž tvořit dál. Zpytujte své svědomí. ( Pokud nějaké máte)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...