středa 7. srpna 2013

Upozornění

Vážení čtenáři, už delší dobu přemýšlím o zveřejnění tohoto článku. Před časem jsem chtěla skončit s tvorbou z jistých důvodů. Ty důvody jsou zcela jednoduché. Konkrétně se týkají české a slovenské komunity. Byly to soukromé důvody, ale hodně se na tom podílelo chování komunity. Zdůrazňuji, že v žádném případě nejsem konfliktní člověk. Na to jsou tu jiní experti. V životě jsem se nesetkala s takovou záští, jaká panuje v této ubohé komunitě. Tímto upozorňuji, že již nebudu tolerovat pomluvy a zmanipulované řeči. Ti, kdo z Vás mne znají, vědí jaká jsem. Zašlo to již tak daleko, že se mi jistí lidé hrabou v soukromí a očividně si nedají pokoj, ani po mém upozornění. Díky tomuto faktu jsem byla opět donucena k deaktivaci účtu na sociální síti Facebook. Pro ty méně chápavé tímto upozorňuji, že v naší republice stále fungují právní služby.
Za co jsem kdy bojovala, bylo jinýma odsouzeno, ale když se jim stala podobná zkušenost, tak se chovali všichni jako největší chudinky. Jenom proto, že nelezu do zadní části těm, kteří tady byli zpropagováni, tak samozřejmě musím být špatná.
Bohužel jsem se přesvědčila, že v české a slovenské komunitě to chodí tak, že čím je člověk drzejší a vlezlejší, tím má větší možnost se prosadit. Tím pádem má větší podporu a propagaci. Je úplně jedno, jak moc je dobrý či špatný. Pokud někdo chce obdivovat čtyři stěny se stromem, neberu mu to, ale určitě si z takového člověka nesednu ... , jenom proto, že je více propagován, díky své vlezlosti.
Pokud se tento článek někoho dotkl, jen tím potvrdil svůj záměr, o kterém tu píšu. Pokud máte čisté svědomí, uznáte tuto, byť ne moc lichotivou pravdu. Nikoho v žádném případě nenutím, aby sdílel mou tvorbu nebo mi dělal nějakým způsobem reklamu. Přes to všechno jsem v této zkažené komunitě poznala pár lidí, kteří jsou moc fajn a kteří jistě tento článek pochopí. Já nevím jak Vy, ale faleš nemám ráda a ani ji nebudu podporovat.
Tu radost těm pokryteckým závistivcům neudělám, budu totiž tvořit dál. Zpytujte své svědomí. ( Pokud nějaké máte)

25 komentářů:

  1. Ono je třeba si uvědomit, že ti, co to zlo šíří jsou jenom ubožáci. V komunitě mám mnoho slušných a milých přátel. Záleží prostě na povaze lidí. Každopádně máš bohužel pravdu, ale ti, kterých se to týká se nezmění... možná až vyrostou nebo až už bude příliš pozdě. Jsem za to, že každý ošklivý či zlý čin proti přírodě či člověku se každému jednou vrátí. Tak jak kdo zasel, tak i sklidí.

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasti, můj názor znáš a znáš ho hodně dlouho. Víš, že s tímto naprosto souhlasím a jsem proti tomuto systému, který byl v této komunitě zaveden a drží se zuby nehty.
    Stalo se tolik husných věcí, tolika špíny, falešných obvinění a když došlo na lámání chleba a stalo se těm, kdo šel proti něco podobného, tak nakonec, přesna jak píšeš - chudáci. Protože jsou to sobci. Jak jde o ně, tak se neznají, jak jde o druhé a mnůžou se někde někomu vyšplhat v očích, tak jsou to opět sobci a půjdou a jdou právě proti.

    Když mi někdo nesedí, nevšímám si ho a tak se to snažím dodržovat a vím, že i ty :). Ale někdo to tak nemá a musí rejt, musí prudit, musí poukázat na nějakou kravinu, ale způsobem ještě větší kraviny.

    Dnes jsem sama spala něco, co se asi spoustě lidem nelíbilo a bylo to hodně podobné a hlavně ze stejných důvodů.
    Potěšilo mě, že se našli lidé, kteří to pochopili a sdíleli stejný názor a věřím, že spousta lidí to cítí stejně s tebou :).

    Nemůžu souhlasit s tím, co se tady děje od počátku a co spíše vrcholí než, aby ustávalo.
    S něčím, co tady někdo zavedl, aby sebe a své poskoky prosadil a tím udal dalším lidem podobné podněty.

    Vlasti, je toho hodně, co bych ráda napsala, ale nechám tomu ještě volný prostor a určitě ještě něco připíšu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsem si jistý (google traductor), jestli rozumím, ale přítel a já jsme strávili tolik drby a závist je smutné, velmi smutné. Dnes máme omezenou skupinu přátel v Brazílii.
    Dnes mám problém s lidmi, krádeže svou práci. :-(
    Touha síla, a ne vzdát dělá svou práci sims, je to nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Angela, I'm sorry that people like you have the same problems. It is sad. We also had a couple of people. :(

      Vymazat
  4. Děkuji za písemnou podporu. Tady jasně vidím, komu na mě záleží. Vůbec mě nepřekvapuje, že tu není více komentářů. Jenom se totiž tímhle vším potvrdilo, to že se Vás skoro všech článek dotkl. Kdo se třeba jen bál napsat, je srab, který si zaleze do své ulity. Nebo v druhém případě vypočítavec, který se bude nějakým způsobem vymlouvat. Pokud jde o mě, mám ruce čisté. Nikomu jsem nikdy neublížila a tudíž si nezasloužím, aby jste se mnou zacházeli jak s hadrem na podlahu. A protože jste líní se učit a myslíte si, že je všechno zadarmo, tak prostě kradete nejen nápady a downloady, ale i soukromí lidí, co do tvorby vynaložili spousty úsilí. A nakonec jsem velice ráda, že jsem se distancovala od této komunity.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)Ono se to promítá do všeho. Už jen do návodů. Nějaký uděláš, jasně napíšeš, co a jak, pak 150 otázek, že to nejde, nefunguje. Přitom stačí málo. Jít znova dle návodu a vše si důkladně zkontrolovat. Chybí naprostá důslednost. Chvátá se, jak kdyby ujíždělo Pendolíno. Honem prolítnout očima a fandění si, jak tu bude vše krásně a hned takovým způsobem bude fungovat. Ano, je to lenost. Vše mít hned a nejlépe, když too za ně udělá někdo jiný. Na co přemýšlet a víc se snažit, když se tady najde jiný, který povede za ručičku.
      Neříkám - já ráda pomůžu, když si někdo s něčím neví rady, ale najdou se právě tací, kteří čekají, že je chytneš za tu ruku a krok po kroku je povedeš, i když na to ty návody jsou všude na internetu. Každému vyhovuje jiné vysvětlení, jiné napsání a měl by si najít takový návod, který mu budu vyhovovat. Místo toho je už práce jít a jen něco napsat do vyhledáveče google.com.

      Přemýšlení se dál odvíjí do nápadů. Sama vím jaké to je, když někdo jde a začne křivě obviňovat z kopírování a jiných kokotin. Ale, když k tomu skutečně dochází, tak aby jsi mlčela a nechala si to líbit jinak bude zle. To jen někdo se může domnívat, že je kopírován, bedlivě sledován a ostatní můžou jen šoupat nohama a nesmí říct nic. Pak, ale se nikdo nemůže divit, že v obou případech to bouchne a člověk má toho plné zuby.

      Nedivím se ti Vlasti vůbec, že jsi do toho šla, ale naopak obdivuji, že jsi sebrala odvahu a napsala vše to, jak to cítíš. Celou dobu jsi mlčela, celou dobu jsi si nechala líbit a teď přišla ta situace, kdy to prostě musí ven a právem.

      Chůvička v podobně internetu je jen zlo. "Posaď se tady a hraj si - maminka a tatínek mají moc práce!"

      Vymazat
  5. Musím říci, že tento tvůj článek mi leží v hlavě... Dost dlouho jsem přemýšlel jak se vyjádřit. Když mě začalo bavit stavění, neměl jsem ani internet, abych mohl svojí tvorbu zveřejnit.. Pak asi po roce jsme si internet pořídili a já uviděl poprvé stavby někoho jiného.. Byla to JarkaD. Hodiny jsem zíral na její blog a říkal jsem si: Jdu se se svýma krabicema zahrabat. Pak jsem začal pátrat a našel Tebe na Simslife fóru. Byl jsem stavěním naprosto posedlý! A právě přes tvůj starý blog na blog.cz jsem přišel na to, že to zase není taková věda být blogerem. Udělal jsem si vlastní. Stavby na něm byly.. no prostě fuj. Pak jsem přes facebook našel ArSePo fórum, kterému vděčím za dnešní podobu blogu na bloggeru.. začel jsem stavět ve velkém, a stavím dodnes.. Vůbec mě nezajímá že moje návštěvnost je ubohá, stavím protože mě to baví! Pokračování příběhu se dost podobá tvému článku.. Osobně nemám rád lidi co si kvůli něčímu názoru zapnou CapsLock a píšou zbytečné urážky. Moje nejhorší zkušenost byla Velká letní soutěž napříč blogy co jsme dělali minulé léto, kdy neznámý/á dost rýpavě kritizovala moje zadání.. Už jen to že se někdo snaží někomu vykouzlit úsměv na tváři a sám při tom dostává jednu ránu za druhou.. Takže s tebou souhlasím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel musím napsat, že z vlastní zkušenosti vím, že ač toho víš mnoho nebo umíš mnoho, nemá cenu se v české a slovenské komunitě příliš angažovat. K ničemu to není. Nějaké podrobnosti o tom psala i Peťka u sebe ve článku. Leda bys musel sehnat Indulonu a namazat řádně ramena :D Mě je teda tohle lezení do zadnice proti srsti a nehodlám kvůli nějaké rádoby „ slávě “ měnit charakter. Nic si z toho nedělej. Je velice těžké se bez té podpory vypracovat, kterou by měl Čech v Čechách mít. Ti dotyční, jež si získali podporu právě tou Indulonou, se rychle vyšplhali, ale jak se říká - rychlý vzestup - rychlejší pád. Něvěš hlavu a věnuj se tomu, co děláš. Vypracoval ses sám, což se více cení. Výhoda toho je, že máš čisté ruce a dobrý pocit.

      Vymazat
    2. Vidím v tom dost lenost, ovečky, sobectví, chamtivost.
      Kde by člověk byl, kdyby se tomu podvolil :D - hlavně v reálu.
      Nedávno jsem se zrovna podívala jednomu člověku na blog. Nestačila jsem se divit, kde vzal/a tolik sledování během krátké doby.
      Rozhodně mu to nezávidím, protože jsem vzápětí zjistila jak k tomu dotyčný/á přišel. Poctivostí to rozhodně nebylo.
      Když jsem chvíli sledovala jeho/její reakce na pár stránkách,brzy jsem pochopila, že i pro 15 minut slávy je vůbec někdo ochotný se tak moc ponížit, že si přestane stát za vlastním přesvědčením a názorem.

      Je mu/jí tudíž neskonale přáno.

      Pamatuji si jak, jak jednou na jedny stránky přišla jedna slečna. Hodila tam první screen své nově udělané simínky.
      Byla zvláštní, byla jiná, zajímavá.
      Vzhledem k tomu, že tam slečna byla nová, tak se na ní sesypalo hejno "krkavců".
      Dostala tam takovou sodu, kterou si nezasloužila. Slečnu to od další tvorby odradilo, mrzelo jí, že lidé dokáží až tak hnusně reagovat. Nešlo o nějakou chválu, ale o to, jak jí ta kritika byla napsána.

      Chvilku po té tam přišel člověk, který tam chodil nějakou dobu a hodil tam svůj příspěvěk. Nebyl nic moc. Takové prostě -4 stěny, strom, kámen a nazdar.
      Na tento výrobek se sneslo tolik, nepochopené chvály, že jsem si říkala - to je ta upřímnost, po které tak bažili u té slečny? Ne, jen faleš :) - však to byl někdo kdo tam chodil nějakou dobu a kdo je mohl případně vyšvihnout výše.

      A pak se tohle chování promítá do všeho - do práce, do kolektivu. Neumíme přijmout něco jiné, ale na druhou stranu chceme vše perfektně, jinak to totálně zničíme.


      Vymazat
  6. Docela by mě zajímalo, kdo tady dal Vtipné. To už se k tomu ten hrdina nepřihlásí?
    Vlastně nemusel to myslet nějak špatně, ale určitě by se ten dotyčný k tomu měl vyjádřit, když už zaškrtává - tak má snad nějaký svůj názor, za který se nestydí a umí ho projevit, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, ano napsala jsi to přesně a stejně vím, o koho jde. Píchla jsem do vosího hnízda. Lidi, co zaškrtli funny, jsou směšní svou zbabělostí a schováváním se. Z takových nikdy nic dobrého nevzejde a vrátí se jim to. Mě to vůbec nevadí. Nic to neznamená. Navíc mi tím zvyšují návštěvnost díky reklamě mi to přidá na penězích.

      Vymazat
    2. A maj to :D !
      Napsala jsi to přesně, ale tak vyjádřit se k tomu autoři mohli. Však jim nikdo rvát hlavu nebude a peněženku taky ne :D

      Vymazat
  7. Tak jsem se konečně dostala k tomu sem něco napsat. Vlasti já s tebou souhlasím ve všem, máš naprostou pravdu... Celá tahle česko-slovenská komunita je k ničemu. Dobrému člověku nepřinese nic dobrého, jen s prominutím svině, podrazáci a vlezdoprdelky tu mají dveře dokořán... Přirovnala bych to tu ke včelímu úlu, kde je jedna královna (vy víte kdo), která je nejdůležitější a všechno se točí jen kolem ní. nejblíže k ní má malá skupina vyvolených, kteří smějí královnu oplodnit (když pořád mluvíme o včelím úlu) a nakonec jsou tu dělníci, o kterých královna ví, nechává je žít ve svém úlu, ale nic pro ní neznamenají, jen obživu... A tak je to i v komunitě, spousta "dělníků", kteří se o něco snaží a nic z toho nemají...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo, tento fakt jsme již řešili dříve. Nechali jsme to být a zpátky jsme se k tomu vrátili. Ono opravdu nejde nad tím mávnout rukou a říct „ já na to kašlu “ Pokud tohle někdo radí, je mu to úplně jedno. Ten kdo to někdy řekl nebo napsal, je v podstatě spokojený, protože se ho to netýká. Je to jako můj oblíbený citát - sytý hladovému nevěří. Je potřeba, aby i ti „ sytí “ měli hlad. Pak dojde i na ně. I Tobě přeji hodně štěstí ve tvorbě :)

      Vymazat
  8. Milá Vlasti ,souhlasím s Tebou ,že někteří lidé by tu opravdu neměli být !Můj názor je ,že nejde jen o česko-slovenskou komunitu ,ale týká se to i jiných národů . Už jsem taky pochopila,kdo jsou moji opravdoví přátelé a taky Ti ,co si na přátelé jenom hrají ! Nemám ráda plagiátory a nebojím se jim to napsat .Takové lidi ruším na sims stránce a zde blokuji ! Je tu jeden polák ,který má mnoho plagiátů .Vytvořil si nový účet a i přesto,že to o něm mnoho lidí vědělo ,nechali se přemluvit k novému přátelství . Mě nepřesvědčíl ! Snažím se být sama sebou . Ráda se podívám na hezké výtvory svých přátel ,které obdivuji . Nechci být ničí rukojmí a když by došlo k situaci,která by mi moc vadila ,tak se nebojím to vykřičet celému světu ! Tebe si upřímně vážím Vlasti a děkuji za upřímnost.Fandím takovým lidem,jako jsi Ty a Peťka a těší mě ,že jste s touto problematikou veřejně vystoupili . Mrzí mě ,že se k tomu vyjádří ,jen Ti slušní a Ti , co se jich to týká se jen tiše vysmívají v pozadí . Přeji Ti Vlasti hezký víkend :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niki, velmi si cením toho, že jsi napsala své zkušenosti a pocity. K problematice plagiátorství se také vyjádřím. Vím, o kom píšeš. Toho dotyčného jsem také blokla, protože je to opravdu síla, co on dělá. Bohužel tyhle neřesti nedělá jen on, ale i spousta jiných lidí či stránek.
      Také jsem ráda sama sebou a nechci to měnit. Tvorba a zkušenosti, které zde publikuji, jsou výsledkem trpělivosti a potřeby se učit. Přece každý člověk chce po sobě něco zanechat. Otázka potom je, jak se k tomu lidé staví. Pokud je to nekalý postup, dávám od takových lidí ruce pryč. Jsem velice ráda, že ses k tomuto článku také vyjádřila.
      Mnoho lidí se mě ptalo, jak tvořit objekty. Tyhle cenné rady nebudu nikde rozepisovat a už vůbec ne někoho učit. Když vidím, jak mě komunita bere, tak bych musela být úplný hňup. Když je každý tak strašně inteligentní, ať si poradí sám. Už se jednou stala podobná situace, která nakonec dopadla tak, že nikdo neví nic o prvních návodech na tvorbu póz. Má z toho užitek někdo jiný.
      Vím, že i v zahraničí jsou lidi stejně zlí a sobečtí, ale já mám zkušenost takovou, že pro ně znamenám více než takhle komunita. Tudíž si vážím každého zahraničního fanouška.
      Moc mě za tebe mrzí, že takhle jiní poškodili, ale nic si z toho nědělej. Máš zkušenost, která je k nezaplacení.
      Také ti přeji hezký víkend a mnoho chuti něco tvořit :)

      Vymazat
    2. No Vlasti nedá mi, ale na tohle musím také reagovat.
      pamatuji si, jak jsem četla jednou nějaký rozhovor, kde se někoho ptali, jestli zná někoho, kdo dělá světy. Popřel/a - napsal, že ne. Přitom vím, že třeba neustále psal tobě a ptal/a se po radách, jak s čím, co má dělat.
      docela sprosté, pak jsem v tom článku četla, že má dělat objekty do hry. pardon, jsem slepá a proto jsem asi žádné od něj/ní neviděla. Ale proč vlastně tohle dělají?
      Dle jeho rekací, lží, odpovědí by se daloo jen říct to, že chtějí být zajímavý a urvat,c o největší kus té pomíjivé slávy i za cenu, že se najdou lidé, kteří tyhle lži uvidí :).

      Vymazat
    3. Peti, přesně si pamatuji a vím, o co jde a o koho jde. Ten dotyčný, který to tehdy psal v rozhovoru, je právě ten, kdo se mi hrabal v soukromí. Zajímavé, že mě nezná :D Přijde mi to jako velká šaškárna. Tímto u mě klesl i ten publicista, kdo vede jeden nejmenovaný ( z ničeho nic známý časopis ). Bůh ví, co jim dotyčný pisálek nabulíkoval. Onen nejmenovaný časopis měl zájem o rozhovor se mnou a najednou ztratil zájem. Není těžké si domyslet, co se asi mohlo stát. Ale je to jasný důkaz o tom, že lži v naší komunitě vítězí.

      Vymazat
    4. Mám pocit, že to samé se stalo u mě. Dotaz a co pro Sims dělám a pak žádná odezva :).
      Jestli si někdo myslí, že mě nebo někoho, poškodil, tak to je na velkém omylu. Jsem zvyklá a takové jednéní, ignoraci, abych si toto brala nějak k srdci nebo aby mě to nějakým způsobem mrzelo.
      Jen jsem se přesvědčila o tom, jaká manipulace zde funguje a halvně jaká zášť. Přesto někdo mohl podat vyjádření v krátké zprávě. Už jen ze slušnosti. Rozhodně mě nepřekvapilo, že k ničemu takovému nedošlo.
      Proč taky? Rozhovory, které se v této komunitě konají se týkají nakonec pouze pár osob a neustále se opakují.
      Občas se tam najde človíček, o kterém nebylo slyšet, ale nakonec takový časopis nemá s kým rozhovory dělat, protože by museli neustále se ptát pár lidí dokola a tak nakonec pomalu, ale jistě končí.
      Někdo by mohl říct, že závidím. Ale jen poukazuji na to, jak někteří mají tu podporu, propagaci, reklamu a druzí jsou odsunuti na druhou kolej.

      No druhou. Spíš někde hodně zastrčené depo a tam malá rozpadlá, zrezavělá parní mašinka...

      Za další mi přijde proti srsti, aby dítě se hrabalo v soukromí dospělého člověka a pak to roznášelo po internetu.
      Nechápu tu drzost. Ale z očí do očí, už by nikdo neměl takovou odvahu.
      Internet poskytuje falešný pocit volnosti, který je zneužíván. mysli na to, že boží mlýny melou pomalu, ale jistě. A hlvně máš na straně přátele, kteří se za tebe postaví a rozhodně nebudou jen přihlížet. :)

      Vymazat
    5. Peti, velmi si toho cením. Jsem velmi ráda, že jsem našla, sice hrstku lidiček, ale jsou to lidičky, kteří mě berou a vím, že jim mohu věřit.
      Co se týká slušnosti, tak ta dneska spoustě lidem ( řekla bych spíše, skoro většině ), prostě chybí. Na jednu stranu se ani nedivím, protože mají špatný vzor okolo sebe.
      S tím depem mě to pobavilo, ale je to přesné.
      Vždycky mě hrozně pobavilo, jak se vyloupl někdo odněkud a zařadil sebe mezi ty, kteří něco umí.
      Rozhovory, jak jsi uvedla, se vedou s jedněmi samými osobami. Je to už tak profláklé, že se chce z toho člověku zvracet. Pořád tytéž stejní lidi. Nic nového. Vím moc dobře, že se to tu nezmění, takže nemám důvod tvořit pro českou komunitu. Ať mi vleze na hrb !

      Vymazat
    6. :) Vlasti, přesně. Chováme se dle svého okolí.

      Vymazat
  9. Budu se snažit stručně a výstižně a jsem tu pouze za své jméno. Nemám chuť se hrabat v rok staré záležitosti. Celá ta situace mě mrzí a chtěla bych se vám (jmenovitě Petře, Vlastě a Ivče) tímto veřejně omluvit. Střetly se dva úplně odlišné názory a ani jenda strana ho té druhé neakceptovala a rovnou jsme se odsoudily. Mrzí mě, že toto musí být mezi námi jakási překážka, abychom se nemohly aspoň navzájem respektovat. Slova nejdou vrátit a přátelé z nás už taky zřejmě nebudou. Rozhodně to co jsem udělala, nemělo nic společného s tím, že bych někomu někam lezla a vadí mi, že si tohle prostě myslíte. Je vidět, že vám to v žaludku pořád leží, a je lepší to řešit, než aby jste se tím nějak užíraly a veřejně útočily na kohosi a čekaly na reakci, když to není ani konkrétní. Tímhle ničeho nedocílíte a je to akrotá mluvení do větru. Vlasta si mě smazala z přátel a já jsem to jen dokončila, abych měla klid, ale nebylo to správné řešení. Už dávno jsem se chtěla ozvat a znovu to probrat, ale není vás jak kontaktovat a moc jsem nevěřila, že byste odepsaly. Jestli vy si můžete dovolit o sobě říci, že jste nekonfliktní, pak tedy říkám, že jsem také. Komunita nefunguje jak má, ale tohle ničemu nepomůže. Akorát to bude horší a horší. Soudíte lidi a divíte se, že se setkáváte se špatným ohlasem. Nikomu nevěříte a lidi jen rovnou odepisujete, podle toho s kým se baví a jak vám příjdou na první pohled. Není správné házet všechnu špínu jen okolo a ze sebe dělat nevinné. Také jste dokázaly ublížit i když tvrdíte opak. Nemám chuť tu dál debatovat a víc se vyjadřovat nebudu. Chci jen abyste věděly, že se omlouvám a mrzí mě to.

    Doufám, že jsem si tímhle nepodepsala rozsudek smrti, a že nad tím aspoň trochu popřemýšlíte, než mě zase odsoudíte, že jsem cosi namyšleného co se na komsi přiživuje a vlastně nic neumí. Také budu dělat dál co mě baví, bez ohledu na to, co si o mně kdo myslí a jaké jsou jeho domněnky. Ale rozhodně to bude lepší, když budu vědět, že nemám zbytečné nepřátelé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, mám spíš pocit, že jsi si celý příspěvek a co v něm bylo psáno, vzala na sebe.
      Celé se to týká všeobecného a širšího měřítka, než jednotlivců.
      Nekonfliktní - já tím osobně myslím to, že rozhodně se nehádám do doby, než někdo zaútočí. Problém je, že se vše odehrává přes písmenka a vše může být pochopeno jinak, než jak je třeba myšleno.
      Pokud máš pocit, že je to mířeno na tebe a pouze na tebe, chápu - ale asi s tím víc neudělám. Vlasta se určitě vyjádří. Nejedná se jen o naše případy, ale o lidi, kterým se stali podobné věci.

      Nemyslím, že by Vlasta nebo Ivča někoho odsoudily na první pohled. Sama vím kolikrát někomu daly šanci a opět se něco stalo. Nemělo tudíž cenu v takových případech donekonečna si říkat - "Jo, bude to v pohodě".

      Nedivím se - sama musíš vědět, jaké to je, když někomu 10x podáš prst a on ti 10x schlamstne celou ruku.
      Nikdo pak nechce, aby se něco takového opakovalo a pokud je možnost tomu nějak zabránit, tak to udělá.

      Pokud bych se měla vrátit k tomu, co se stalo tenkrát, tak za sebe říkám, že mě se osobně nelíbil "Dvojí metr". Psalo tam více lidí, kteří s náma souhlasili, ale neskončili hádkou ani blokací.
      Snažit se vysvětlit něco, co druhý pochopit nebo slyšet nechce - by nakonec nebralo konce.
      Alespoň tak vypadala situace z mého úhlu pohledu. Nemohu psát za ostatní.

      Nikdo neříká, že se neumíme rozčílit. Já si stojím za svým názorem a za svým přesvědčením.
      Pokud tohle rozhoduje o tom, kdo bude mít podporu a kdo ne, pak si myslím, že je to nesmysl. A bohužel takhle to tady vypadá.
      Nechci a nehodlám spadat do této kategorie. Ale právo vyjádřit svůj názor mám, tak jako ostatní.

      Mám tu zkušenost, že pokud jsem někdy něco řekla, co bylo sice upřímné, ale nebylo to přijato s normální reakcí nebo pochopením.
      Někdo raději ignoroval.
      Nejsem člověk, co soudí na první pohled, dojem a sama vím, kolik šancí jsem komu dala nebo nedala.
      Pokud by to tak mělo být, tak jsou uživatelé, které mám dávno v blokaci. Jenže šanci dostali a ukázali, že jsou jiní, než třeba bylo v prvních momentech nějakého nedorozumění. Někdo dokázal pravý opak.
      Mně je jedno, kdo s kým se baví nebo ne. Kdybych to takhle měla brát, pak mám z komunity asi jen 4 lidi.
      Důležité je pro mě, jestli se na toho člověka mohu spolehnout a on na mě. Jestli tam nějakým způsobem funguje to, co má.
      Pokud vidím, že ten dotyčný udělal víc bot u více lidí - pak se musím ptát " Má cenu v tom pokračovat?"

      Jsou názory, které se nemusí líbit a jsou lidé, co proti nim vystoupí. Pak se jim stane, ale něco podobného a najednou zjistí, že situace, která se stala předtím byla vlastně ta samá, jen se zrovna nestalal jemu. A někdo nepochopí.

      Jsem upřímný člověk a říkám věci rovnou. Spousta lidí to raději ignoruje. Ale radši upřímnost, než falešné odkývání hlavou. Ale pokud upřímnost, pak nemůžu u někoho říct - jo,je to v pohodě a u druhého, že s tím se má jít klouzat.
      Nečekám, že můj názor nějak vezmeš. Vím, že spíš a hlavně čekáš, co Vlasta.
      Ale jmenovala jsi mě a tak jsem zareagovala.

      Na omluvu nevím, jestli mám reagovat, protože jsou místa, kde mám pocit, že jakoby jsi se neměla za co omlouvat a pokud věříš tomu, že se za nic omlouvat nemáš, pak je to přeci v pořádku.

      Samozřejmě, ale děkuji, že jsi svůj názor vyjádřila a nebála jsi se ho napsat. Pěkný den.

      Vymazat
  10. Lucko, z Tvého příspěvku jsem pochopila, že tě mrzí takhle situace. Jenže, jak jsi uvedla, komunita nefunguje. To víme už velmi dlouho. Už jen, jak Peťa zmiňovala o „ dvojím metru “. Věřím tomu, že tenhle systém se nelíbí nikomu. Ale je potřeba si uvědomit. Jsou lidé, kteří sdílí stejný názor a přikloní se k němu, kteří vidí stejný problém a postaví se, kteří mají podobný úhel pohledu na různé věci a tak si sedí a stojí za sebou. Pak jsou lidé, co mohou mít jiný názor, ale mohou se spolu bavit. Další mohou mít jiný názor, ale nemusí to vůbec fungovat. A pak jsou tací, kteří raději mlčí nebo raději souhlasí, pro klid. Nebo se podvolí davu... ač nemusí souhlasit s názorem.
    Tebe se dotklo, že jsem Tě smazala z přátel a tak jsi měla pocit, že mi musíš dát pořádnou ránu. Jenže s tímhle stylem se žít nedá. Pokud jsi takhle zvyklá ukončovat vztahy, pak je to Tvoje věc, ale za sebe říkám, že to není hezké. Pak by sis měla položit otázku, proč jsem Tě smazala z přátel.
    Co se týká odsuzování lidí. Nejsem justice a nikoho neodsuzuju na první pohled. To bych se za chvíli nebavila s nikým. Myslím si, že mám dobrých přátel víc než dost a rozhodně to nejsou ti z FB. Dobrý přítel Tě podrží, když máš krizi, vyslechne Tě atd..
    Vzala sis všechno na sebe, ale článek je všeobecný a každý, kdo si ho nějakým způsobem vztáhul na sebe, tak nebude mít tak úplně čisté svědomí.
    Jinak děkuji za odvahu sem napsat. Také přeji pěkný den

    OdpovědětVymazat
  11. Neberu na sebe všechnu vinu, ale vím, že něco na mě tam určitě bude, v dobrém jsme se rozhodně nerozešly. Jen je to prostě už rok a měla jsem velkou potřebu tohodle příspěvku využít a konečně to říct. Rozhodně se za co omluvit určitě mám, nikdo nejsme bez viny. Každý má určitě malý podíl na tom, jak komunita funguje a co se na ní odehrává. Psala jsem, že jak jsem na tvé smazání reagovala, že mě mrzí, a že jsem to tak neměla dělat. Sama vidím jak funguje dvojí metr. U někoho vám třeba něco vadí a u druhého je to v pořádku. Přišla jsem se omluvit a jsem ráda, dokonce jsem ani nečekala kladné odpovědi, za které vám moc děkuji. Asi jsem viděla spoustu věcí zbytečně černě. Přeji příjemný zbytek neděle :)

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...