úterý 4. září 2012

Chandeliers and lamps











Required : Basic game

Used tool : TSR Workshop

8 komentářů:

  1. Ty si Vlasti můj kouzelník. Krásný světla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se stydím :D ještě to není ono, co bych chtěla. Znáš mě :) Děkuji ti :)

      Vymazat
  2. Neskutečný :) - já ti dám, že to není ono - fakt parándní, skvostné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Peti..není to ono. :) Mám ještě co dohánět, abych si připadala, jako dobrý tvůrce :) Děkuji moc :)

      Vymazat
    2. Co chceš ještě dohánět? Tohle je nádhera! Samozřejmě že vždycky je co zlepšovat, ale podle mě je tohle opravdu úžasné! :-)

      Vymazat
  3. krásne lampy, skoro ako ozajstné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Suzi, moc ti děkuji. Už se opkauju, já vím :)
    I tobě Pawco. Stále je co zlepšovat. Nemůžu si o sobě myslet, že dělám perfektní věci. Takhle jsem vychovaná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle se ti opravdu moc povedlo, hrozně se mi to líbí! :))

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...