neděle 1. dubna 2012

Floral patterns set 1





6 komentářů:

  1. Moc děkuju. Ani jsem to nikam nedala, protože toho dělám až moc. :)

    OdpovědětVymazat
  2. sakra zase pokulhávám. Vlasti :-O páni by mě nenapadlo, jak to bude tak krásně vypadat :) Jsem poznala pár kvítečků :D, tak to je mazec. Normálně závidím, že si to tak umíš udělat. Hned bych chytla slinu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufala jsem, že by tě to mohlo popostrčit dopředu k novým nápadům. Já jich mám mraky, ale ruce nestíhaj :) Moc díky :)

      Vymazat
  3. Mami, moc krásný vzor. Všechny bych měla ráda na povlečení :) pořád s tím povlečením :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji Luci, chtěla jsem se přiblížit jaru. Tak snad se povedlo :)

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...