středa 25. dubna 2012

Sunny Bay






















Map size 1024
Requierd All expansion packs

23 komentářů:

  1. Děkuji Soni, mě to tvoření fakt moc baví. Umřela bych, kdybych neměla ruce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá moc pěkně Vlasti. Libí se mi to členění krajiny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Paráááááda Vlasti! Už mám stiahnutý! Hned aj sa do neho pozriem! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ty bláho, byla jsem jen v obchodě s malým a takových komentů. Moc Vám děkuji, udělali jste mi opravdu velkou radost. :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak toto je fakt paráááda, super! dobrá práca ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. This map is very beautiful!!! But there are so many trees.

    OdpovědětVymazat
  7. Yes, there are a lot of trees, but I like it. Thank you :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tady Vlasti..nádherné..nemám slov..:)

    OdpovědětVymazat
  9. Je to nádhera :) Stáhnu si to, až budu o víkendu hrát. Prozatím jestli se můžu zeptat, jsou tam jenom základní budovy (radnice, škola apod.) to je vidět na fotkách. Jsou tam ibudovy z dodatků jako hasiči, jízdárna apod.?
    Každopádně stáhnu a přestěhuju simíky na léto na tvůj slunečný ostrůvek :) Helly.

    OdpovědětVymazat
  10. Helly, použila jsem i věci z dodatků. Takže pokud ti nějaký chybí, pravděpodobně to hra nahradí něčím jiným. Tak by sis to když tak upravila a děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem spíš myslela, jestli si tam ty budovy budu muset přidat ručně. Koknu na to. Teď to jdu konečně zkusit.

      Vymazat
  11. Ne, žádný ručně. Je to v sims3pack, tak se to normálně přibalí, popřípadě nahradí něčím jiným. ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. a jdu se klouzat a šoupat nohama...přibylo ti tu spoustu nádhernch věcí - opravdu krása pro oko - jen přijdu a nevím, co psát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 3 Nemusíš se jít klouzat. Ty máš své kvality a nemáš to zapotřebí :)

      Vymazat
  13. This world is adorable!! I'm following you.
    You like exchange links!? i am add your banner in my links.

    OdpovědětVymazat
  14. Angela, thank you very much. Which is your banner?

    OdpovědětVymazat
  15. Mne to nejde nainštalovať čo mám robiť stiahol som to bez problémov ale potom mi to nefunguje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi moc líto, ale nevím, zda máš všechny patche a pokud máš, pak může být jedině problém technický u EA. Někdo to řeší tak, že svět překonvertuje do formátu package. Návod je na Arsepu
      http://arsepo.blogspot.cz/2012/12/prevod-sveta-na-package.html

      Vymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...