sobota 23. června 2012

Tip na stavbu střechy

Mám tu pro Vás zajímavý tip na střechu. Podobné střechy bývaly u The Sims 2 „ Sídla a zahrady “
Zde jsem vytvořila postup na střechu velmi podobnou.




Postavíme si např. 3 patra obvodového zdiva
Vybereme ze seznamu střech poloumělou střechu
Zvýšíme úhel střechy na maximum. Po obvodu stěn ji hezky postavíme a spojíme.
Uprostřed to bude takto duté
 Na prázdné čtverečky položíme nějakou podlahu
a na ní postavíme pomocné sloupy, které potom zbouráme. Sloupy nám umožní upravit vrchní patro
Nyní nám půjdu postavit obvodové zdi v dutém prostoru střechy, budou kousek přečuhovat.
Takto by to mělo asi vypadat
Zapneme cheat „ Constrainfloorelevation false “ a postavíme dvoje schody do země
Na vyhloubené políčko, co nám zanechaly po sobě schody, postavte 5 zdí na sebe
Nyní vezmeme nástroj na zarovnání terénu a střechu seřízneme od pomocné zdi
Budeme mít zhruba toto
Vypneme cheat „ Constrainfloorelevation true “
Na prázdná políčka na střeše položíme vhodnou podlahu, aby nám ladila se střechou a můžeme ozdobit vhodným plůtkem
Můžeme postavit vikýře, které nám osvětlí obytnou část podkroví
Vybereme střechu na postavené vikýře třeba tuto štítovou
Budou hodně zvednuté
Můžete si je snížit hromadně za pomocí klávesy SHIFT
Když držítě klávesu Shift a máte zapnutou funkci na snížení a zvýšení střech ( to je ta šipka ), klikejete na jednotlivé střechy, až se postupně rozsvítí a pak je jednoduchým posunem myši snížíte nebo zvýšíte.
Hrubá stavba je hotová. Už jen stačí domek dodekorovat.
 Snad Vás návod inspiroval a pomohl. Věřím, že Vaše domky budou mnohem lepší, než je tento :)

Poděkování Peťka za výborný tip. 


5 komentářů:

  1. Moc děkuji Vlasti :), opět, co se maximálně hodí :). Jen tak dál, člověk jen valí oči, co vše ještě neumí a musí se naučit :). Dneska vyzkouším :). Návody jsou pro mě inspirací. Jinak ještě k domečku, kdyby jsi ho dodělala - udělala malé balkonky atd, nebyl by vůbec špatný - já vím, že byljen kvůli návodu, ale rozhodně bych ho nebourala :), ale dostavěla. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji ti moc. Jsem ráda, když z návodů čerpáš inspiraci. Kdybys potřebovala ještě něco, dej vědět. :)
    P.S Domek je mrňavý. Kdyžtak bych postavila nějaký větší (složitější)
    Tohle je moc strohé na mě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vlastíku, nyní jsem zjistila, že se člověk má stále co učit. Tento způsob stavění střechy je i pro mě nový a já ti mockrát za něj děkuju!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsi mi udělala vážně radost :) Včera jsem to zkoušela, protože jsem s Petrou obdivovaly jeden dům ze dvojky. Na to tam byly konkrétně stavební díly. Tak nám to nedalo a zkoušela jsem pořád, jak to vymyslet a navíc to podkroví je fakt podkroví :)

    OdpovědětVymazat
  5. No je to perfektní ! Už se těším až dostanu chuť na Viktora. Tam se bude náramně hodit :-)

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...