pátek 15. března 2013

Color-roses








Created with TSRW

(Basic game)

12 komentářů:

  1. Ty mě vždycky tak mile potěšíš :D. :))

    Nádhra, skvost :) - no já jsem do tohodle blázen :). Nádherné textury :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, užij si je a doufám, že už brzy něco postaviš. Moc děkuji. ♥

      Vymazat
  2. Vlasti, skvělé, skvostné, barvy jsou parádní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem velmi ráda Moni. Květinky rostlé na zdi mám moc ráda a ve hře zoufale chybějí. Snažila jsem se o co nejlepší variabilitu. Ať je možno set používat. Moc děkuju za krásný koment. :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Thank you very much :) I love the colors and their use in the game :)

      Vymazat
  4. Vlasto, ty si děláš srandu.... Úplně jsi mi vyrazila dech! N á d h e r a !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Adoro flores espalhadas pelas paredes, lindo e cheiroso, obrigada!
    Beijinho!

    OdpovědětVymazat
  6. Vypůjčím si pár tvých kytiček :) Jsou překrásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, moc děkuji. Budu velmi ráda, když je použiješ. :) Musím sama uznat, že s těmito růžemi jsem velmi spokojená :)

      Vymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...