čtvrtek 21. června 2012

Family house on beach ( for The Sims 2 )





























Reguired: All expansion packs and collections
Special beach lot

7 komentářů:

  1. Přímo voní a koukej z něj útulnost. Moc hezké, malebné. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ty stavíš do Sims 2? :) Krásnej domeček a výhled na moře je luxusní! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, občas se mi zastskne a ráda si to zapnu. Raději to střídám, ať se mi simáci nezprotiví. Potom bych ani nestavěla. Děkuji ti moc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný, vypadá takový zabydlený. :)Moc se mi líbí jak interiér, tak exteriér.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný domeček. Ta koupelna je prostě super:) Já bych si taky dvojku zapnul, ale musel bych jí instalovat a do toho se mi vůbec nechce:D

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji :) Jen instaluj. Je velmi chytlavá. Mám ji na hraní radši než trojku :)

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...