pátek 14. září 2012

Palace Mauricius






Required : AEP
Lot Size 40×40

Store free :

Fully furnished
NO-CC



17 komentářů:

  1. Nádherné, prostě nádherné, smekám před Tebou svůj imaginární klobouk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi děkuji za opravdu milý komentář a návštěvu :)

      Vymazat
  2. Víš - někdo nedávno prohlásil a podle mě celkem kravinu - že bez downloadů se nedá nic slušného postavit. Doufám, že ten člověk to vidí a trhá si nos a říká si, jak se veřejně zesměšnil tímto prohlášením. Opravdu velice skvostné, dodetailu postavené a sladěné dílko. Ložnice vzorově a barevně něco tak úžasného a podotýkám - bez downloadů. Všechny místnosti- je vidět, jak moc jsi si dala záležet - gratuluji k takové práci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, ani nevíš, jak velmi moc jsi mě potěšila. Ano dala jsem si práci a ta práce mě vážně bavila. Baví mě vzory, barvy, souznění a ladění stylů. Tohle je přesně má parketa. Musím říci, že na tohle dílo jsem vážně hrdá :) Ano a souhlasím s tebou, že se dá stavět bez downloadů. Ten dotyčný, který to tvrdí..asi nevidí..:) Ještě jednou moc děkuji :)

      Vymazat
  3. Vlasti já řeknu jen to, že stavba je naprosto dokonalá a interiér impozantní.. :)) Není co víc dodat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, to mě vážně moc těší. Děkuji mockrát :)

      Vymazat
  4. Tohle je opravdu luxusní stavba! Nádhera. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Amazing place! Thank you so much! :*

    OdpovědětVymazat
  6. Pawco - děkuji ti moc. Tynaa - Thank you :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vlasti, jseš skvělá stavitelka i když často říkáš, že ne. Interiér je skvostně sladěné dílo. A máte pravdu naprostou, když tvrdíte, že se dá takto skvěle stavět bez downů. Ten kdo tvrdí opak, totiž prd umí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jak poděkovat, ale je to krásné číst. Moc děkuji ještě jednou.

      Vymazat
  8. Aw, man, Earthday store set is unavailable; can I still download the house?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. If you set it in the game, so no problem. :)
      The game will replace the set :)

      Vymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...