neděle 30. září 2012

Mysterious Island















Size : small map
All expansion packs ( Maybe not )
 Included : Lots 40 ×30, 30 × 30, 25 × 25, 25 × 25


20 komentářů:

  1. Nádherný Vlasti, moc moc se ti povedl!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasti je půvabný... Brala bych ho i v reálu. Obývala ho jen sama a na návštěvu si zvala milé lidi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, moc děkuji Moni. Jsi mi udělala radost. Taky bych raději žila na ostrově, co nejdál od zkažené polulace bez aut, jen v čisté přírodě. Inspiroval mě nedávno vysílaný Robinson Crusoe :)

      Vymazat
  3. Působí na mě velmi uklidňujícím dojmem, kde musí být odpočívat úžasný! Postavit tam malou chatrč a zašít se před zlými, nepřejícími a protivnými lidmi kterými se svět /ten náš/ hemží. Je to Vlasti krásný svět, je jen škoda, že není pro lidi ale pro Simíky. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mi moc líto, že to hezké je nedostupné. Moc děkuji :)

      Vymazat
  4. Super Vlasti ihneď sťahujem. Veľmi sa mi páči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marián, tak to mě opravdu velmi těší. :) Děkuju

      Vymazat
  5. Krásný svět. S jemnou atmosférou. Nádherně členitý.

    OdpovědětVymazat
  6. brunettesimgirl - Thank you :)
    Peti, i tobě moc děkuji. Mám ráda tyto malé světíky. Velké jsou na mě moc velké sousto a navíc mě nebaví moc dělat. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Are the roads driveable? haha :) Like with cars? TY, wonderful world! <3

    OdpovědětVymazat
  8. In this world, you do not need a car. It is so tiny that you'll quickly walk everywhere :)

    OdpovědětVymazat
  9. Thank you, it is really beautiful

    OdpovědětVymazat
  10. Thank you very much. Enjoy it :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc povedený, líbí se mi ta krajina. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Je fakt super.Akorát ,ani velký ,ale ani malý.Útulný a jen pro přátele.Díky moc.komces

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti moc děkuji :) Tyhle malé světíky jsou vytvořeny spíše pro tvůrce, protože se rychle načítají. Jsem ráda, když si ho někdo stáhne a používá. :)

      Vymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...