středa 26. září 2012

Elizabeth - Victorian residence




























Required : AEP
Lot size : 40×40


Store free

9 komentářů:

  1. No teda! :) Tak interiér - jsem se nemohla ani nadechnout :) a exteriér? Krása - skvělé stavební kombinace - velký obdiv. Opravdu nádherná stavba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju moje věrná čtenářko :) Na to, jak se mi hra u posledního pokoje drbala , tak jsem nakonec ráda, že jsem ho dodělala :)

      Vymazat
  2. Stavba je nádherná ale interiér mě posadil na prdel ! Pomóc nemůžu se zvednout. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš Jarčo, děkuju moc. ♥ Fakt jsem ráda a komentář mě moc pobavil :D

      Vymazat
  3. Vlasti tak to je fakt dokonalost sama!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo, děkuju. Momentálně mám averzi na zahrady :D Naopak mě baví interiéry :D

      Vymazat
  4. Vlasti, parádní dům a barvy v jídelně jsou naprosto, ale naprosto dokonalé. Absolutně mne ohromily :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji Moni :)
    Angela, thank you very much :)

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...