sobota 20. října 2012

Mountain cabin



























Required : AEP
Lot size : 30×30

Store free:
Earth day

12 komentářů:

  1. krásná horská chatička, jen co je pravda. Moc pěkně zařízená, jak real :). Velmi působivá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Peťulko. Sice se mi nedařilo focení, protože chata mi málem 3× vyhořela a hlavně jsem to chtěla fotit ve dne, ale nedařilo se. Takhle s tím nasvícením ty barvy a vzory zanikají, což mě mrzí :) Proto mě tvůj komentík velmi potěšil. Děkuju ♥

      Vymazat
  2. Vlasti, tak tohle je hodně, ale hodně dobré. Můj oblíbený styl v parádním provedení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš Moni, teď jsi mi taak moc zvedla náladu. Moc Ti děkuji. Od tebe pochvala těší dvojnásob :)

      Vymazat
  3. Velmi útulný domeček pro rodinku. Krása :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná chaloupka, útulná. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta předposlední fotka je opravdu krásná, jinak chválím, protože se ti to moc povedlo! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vlastičko, krásné,jako vždy...:)) Zbožňuju tvoje stavby.

    OdpovědětVymazat
  7. This house is so sweet! Beautifully work!

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...