středa 5. prosince 2012

Tropical pub on the coast
























Required : AEP
 Sunlit Tides
Lot size : 25×25

Store


9 komentářů:

  1. Ty svištíš, jak po dálnici a Veyronem :).

    Nádherný bar. Skvěle zapadá do slunečního pobřeží. To budou simíci řádit :). Máš i bar pěkně uvnitř upraven- Celkově barvy se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Peti, nějak mě to chytlo. Asi bych měla zabrzdit a zkusit zase svět :) Děkuju moc ještě jednou :)

      Vymazat
  2. I loved it, congratulations for the work!

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, skvělý nápad a opět i krásné fotky. A ještě k tomu takhle rychle. :D (Sem budou chodit simíci z tvého plážového domku :) ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, moc díky. Včera jsem dostala Sunlit Tides a natolik mě ohromilo, že mi to nedalo a začla jsem stavět. :) Moc mě to bavilo a doufám, že se bude v něm dobře hrát :)

      Vymazat
  4. Nááádhera Vlasti..nemám co dodat jen tiše žasnu...

    OdpovědětVymazat
  5. Adorei o espaço! Muito bom para uma grande diversão!
    Beijinhos!

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...