úterý 11. prosince 2012

Supermodel-posepack









Poses with poselist

Used tool : 

Blender

Pose Pack Creator by CMO

Peťka, thank you for editing photos :)

13 komentářů:

  1. Nádherné pózy :). Hezky propracované :). Jsem ráda, že jsi s nima přišla opět do vínku :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, moc děkuju a hlavně děkuju za povzbuzení. Po tom všem je zázrak, že jsem se k nim vrátila :)

      Vymazat
  2. teeda, velmi povedené pózy Vlasti, snad to taky takhle jednou budu umět..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, o tom vůbec nepochybuji a držím palce. I tobě moc děkuji :)

      Vymazat
  3. Ty jsou opravdu krásné. :)Hlavně ta předposlední se mi hrozně líbí. A moc hezká simina. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, moc děkuji. Pózy už jsem měla dříve, jen jsem je oprášila a dodělala.

      Vymazat
  4. Very cute,useful hot and beautiful poses! Thank you so much!

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...