středa 18. ledna 2012

Mark










Vyžaduje/Requires: Po setmění/Late night, Hrátky osudu/Generations, Domácí mazlíčci/Pets                   
 Thanks for used poses: HarukoMitsu

6 komentářů:

  1. Moc zajímavý. Vidíš to - já se bojím dělat tmavší typy - spíš je neumím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Peťi, taky jsem se bála a nakonec jsem to vyladila takoto..Moc děkuju :) Dostala jsem zakázku na simíky. Docela se na to těším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasti jinak pěkná aplikace na počasí :D. Se trošku zaopičím. :D

    No vida a už se ti hrnu zakázky :))). To je moc moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Klidně se opič, taky jsem se opičila :) Zakázka bude asi větší. 5 - 7 simíků..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Pání to budeš mít práci nad hlavu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já ráda pracuju a tuplem, když mám něco tvořit. :)

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...