středa 18. dubna 2012

Car-pose-set








Corvette by Fresh-Prince
 
Thanks

Without poselist. I am sorry 

19 komentářů:

  1. Vlasti! Uprimne si ma tými pozami odrovnala! Ale že totálne. Naozaj je to dokonalé! Si zas o level vyššie. *___*

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš, fakt děkuju. Takovouhle vizi jsem měla a tááák jsem se snažila to vyrobit.. Povedlo se. S těmahle jsem fakt spokojená :) Moc ti děkuju

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne siminky a všetky pozy sú užastne!!!! :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Je to skvělý Vlasti. Bezvadně nafocené a ty pózy jsou velmi super. Opravdu mám dojem, když se na to dívám, že holky razí na pořádný mejdlo :))

    OdpovědětVymazat
  5. jsou hodně povedené, skvělé, dokonalé! :) nevím co mám říct :)

    OdpovědětVymazat
  6. Velice si vážím takovýchto pochval. Moc mě to těší a dodá chuť jet dál.
    Soni, jsem ráda, že to tak vidíš. Chtěla jsem to tak udělat a povedlo se :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou fakt úžasný. Nejvíc se mi teda líbí ta, která sedí na tom autě. Jak to děláš, je to fakt super? Já zkoušela v MilkShapu a ani omylem se to nepodobalo těmhle a navíc nevím, jak udělat určitý obličej, jen pohyby tělem. Fakt tě obdivuju, máš to moc hezký. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě opravdu velmi těší. I v Milku se dají dělat detaily. Jen se musí program správně nastavit. Je to celkem piplačka. :) Děkuju

      Vymazat
  8. These poses are FANTASTIC! Thanks so much for making them :) Also I adore the house on your banner ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Thank you for the compliment :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné posy Vističko..:)) jsem si taky konečně založila blog tady na blogspotu...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani..jééé tak to je super. Vítej a doufám, že budeš s spokojená. Moc, moc děkuju :)

      Vymazat
  11. Skvělé - tleskám.Nádherně nafoceno. ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Už se začínám červenat. :) Díky moc :)♥

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...