čtvrtek 12. ledna 2012

Rodinný domek/Family house















Vyžaduje/Requires:
Pozemek/Lot size 30×30
Všechny datadisky/All expansion packs

8 komentářů:

  1. ♥ nádherně jsi to dodělala :) a vnitřek bez chybičky opět úžasné.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti děkuju Peťko.Jsem ráda,že se líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Visty, dlouho sem nebil na počítači a koukám že se to tu začíná rozjíždět. Moc hezké všechny nové domečky a simíci. Ten vodopád se ti povedl. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju moc Stepo.Ten vodopád jsem okopčila z ArSePa návodů.Tam rozhodně choď.Jsou tam rady k nezaplacení.Hlavně pro nás stavitele.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo, já sem tam byl. Ale ten návod už jsem znal z YouTube. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na you tube jsou taky dobrá videa. To je oravda. Taky tam vlastně chodím. Měla jsem i pár svých videí, ale smázla jsem je, protože v tomhle fakt chodit neumím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Takový krásný domeček a já ho zaregistrovala teprve teď. Chválím, zase :-) ♥

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...