neděle 4. března 2012

Romantic Island














Required: World adventures, Ambitions, Pets
Includes: Empty lots - 30×30, 40×30, 40×40

16 komentářů:

  1. Já opravdu za chvíli nebudu vědět, jaká slova používat do komentářů, protože pořád opakovat "krásné, úžasné, dokonalé, výborné, atd., atd." se co nevidět okouká.. :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem ráda, že se ti líbí. Moc děkuju. Já mám s tím taky problém, takže si z toho nic nedělej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasti je moc krásný :) Jak mi bude fachat stahování hned jsi ho stáhnu :)
    Děkuji moc :)Vodopád, vše je takové romantické, něžné :) V noci to vypadájak z nějaké snu, ve dne jak z pohádky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Peti, to jsem moc ráda. Doufám, že se ti v něm bude dobře fotit. :) Nemáš za co děkovat. Moc mě to bavilo. Já ti děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten vodopád! *__* Krásny ostrovček! ^^

    OdpovědětVymazat
  6. Romantiky opravdu obrovský kopec. Vlasti je to nádherný !

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuji. :) Opravdu jste mě velmi potěšili. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kolik měst můžu mít? Jeden už od tebe mám ale mám všechny dodatky :O ale stejně stahuju!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to jsem moc ráda. Tyhle malé světy jsou spíš pro rychlé načtení nebo i focení. Jsem opravdu, když mají úspěch :) Děkuji

    OdpovědětVymazat
  10. Stiahla som si tento pekný ostrov a je viac ako pekný. Si šikulka.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Tvůj komentík mne opravdu potěšil :)

      Vymazat
  11. No čo už.... narobil mi šarapatu a celkom vypadol. Musela som ho vymazať. A už som ho mala pekne zariadený.

    OdpovědětVymazat
  12. Wow mal by som začať natáčať o simíkoch ktorý zablúdili a ocitli sa na tomto kúzelnom ostrove. Je vážne pekný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ostrůvek je spíše pro stavitele. Já osobně nemám ráda, když se mi na fotkách objevuje silnice, tak proto jsem vytvořila tento ostrůvek. Jinak je dobrý na rychlé načtení. Když potřebuješ jen postavit rychle domek nebo jen vytvořit simíka, je to ideální. Natáčení videa by se také hodilo a moc děkuji za komentík a návštěvu.

      Vymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...