sobota 28. ledna 2012

Sexy-pose-set-by-Visty6





7 komentářů:

  1. Vlasti! :O Za prvé --> Gratulácia! Podarili sa Ti moc! Cím dalej, tým viac sa lepšíš. Od dokonalých a impozantných domov si sa dopracovala až k 3D modelácii a pozam a ... no proste dokonalosť. Držím palce pri dalšej tvorbe. Za druhé --> Naozaj Ti závidím tvoju trpezlivosť pri skúmaní tajov tejto tvorby.

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasti :D rychlík :) stíháš návštěvy a ještě dodělat set :) pózy jsou originální až moc- takové tu ještě nejsou :) díky určitě použiju :))

    OdpovědětVymazat
  3. Kubí, to jsi mě moc potěšil. Držím se v životě hesla, že se má zkusit všechno. Tohle mě navíc hodně chytlo a baví to a to dost. Moc děkuju za takový krásný komentář :)

    OdpovědětVymazat
  4. Peťi i tobě děkuju. Musím říct, že jsem moc ráda za tohle všechno. Nebýt tebe, tak ani simíky s pózama vůbec nedělám. Hodně jsi mě inspirovala a velmi pomohla za suprový návod :)

    OdpovědětVymazat
  5. Simíky dělám hodně vyjímečně takže asi nikdy pózy potřebovat nebudu, ale to nemění nic na tom, že tě obdivuju čím dál tím víc! Gratulace !!! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju Jaruško, potřebovala jsem se odreagovat od tvorby stavebních objektů. Sedím u toho celý dny, takže potřebuju chvíli čas a odreagování. Ale co jsem slíbila, určitě dodělám neboj :)

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...