neděle 5. února 2012

Poseset-sadness-by-Visty6






Thanks Cazy used for hair

7 komentářů:

  1. Vlasti moc krásné pózy..hodně mě dostala první a poslední - vyrazily mi dech

    OdpovědětVymazat
  2. :) Děkuju moc Peti, ta poslední mrcha mi nějak zlobila posledně. nemohla jsem ji dodělat. Tahle poslední nakonec šlaběhem chvíle. Měla bych je už dřív, ale jak říkám..zlobila potvora :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak není divu - není jednoduché je napózovat a kor v milkshape :D mě věčně končí ruka, kde nemá, takže obdiv, že to tak bravůrně zvládáš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mnohokrát děkuji, ale z mého pohledu není těžké stvořit pózu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to je moc supr..šikulaa..:)

    Janika31..:)

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...