středa 8. února 2012

Twilight Saga - Edward and Bella










Required: All expansion packs
Thanks for used downloads: Hair by Anubis Poseset by Harukomitsu


5 komentářů:

  1. jim úplně závidím - moc se ti povedly :) oba dva :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš Peti..to se mi strašně ulevilo, protože jsem to nečekala. Opravdu si vážím tvého uznání :) Zrovna od tebe mě to moc těší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju ti moc sou nádherný moc se ti povedly.Ještě jednou děkuju že si mě zachránila a nenechala si mě na pospas smrti pře mýma zblázněnýma kamarádkama :D
    Kája

    OdpovědětVymazat
  4. Nemáš vůbec zač. O to je to lepší, když tato činnost baví..

    OdpovědětVymazat
  5. Teda Bella si je moc podobná. Ale i Edward se ti moc povedl. Opět palec nahoru. :)

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...