úterý 8. května 2012

Villa toscana con vigneto































Required: Lot size 40×30
All expansion packs

EA store:
Table End Morrocan


Thanks 




17 komentářů:

  1. Nádherný dům! Jó kdo umí, ten umí ! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a hlavně jsem měla velkou chuť zase stavět. Opravdu mi to velmi chybělo. :)

      Vymazat
  2. Wow! i really love it! This style is so familiar to me that I can't but download this!! thanks a lot!

    OdpovědětVymazat
  3. Thank you very much. Objects from the store will be replaced automatically.

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasti je to uchvatný. Kloubouk dolů :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, krásná vila. Radost se na to koukat. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jedním slovem nádhera. Fakt se mi líbí ten sklípek a to stěna s dírama :D

    OdpovědětVymazat
  7. A velký úspěch, gratulace : http://mysims3blog.blogspot.com/2012/05/villa-toscana-by-visty6.html
    To, že ti občas uveřejní výtvor je pro návštěvnost na tvém blogu obrovský plus :-) Aspoň mě to moc pomohlo. Ještě jednou gratuluju :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, o uveřejnění vím. Jsem také velmi ráda a beru to jako úspěch. Děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat
  9. to je tak úžasně krásný, že ani nevím co víc k tomu říct :) opravdu vydařená stavba :))

    OdpovědětVymazat
  10. Spadla čelist a to jsem neprojela ještě vše :D. Ta zahrada - dokonalost. Komentovat interiér má ještě cenu?

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem moc ráda, že ses vrátila. Tvoje komentíky a návštěvy mi tu fakt chyběli :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásny domček, len čo je pravda! Ten interiéer naozaj interesantný. Najviac asi tá kúpeľňa. Ale celý je proste nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) A opět děkuji. S tímhle jsem se fakt mazlila :)

      Vymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...