úterý 19. června 2012

Návod na moderní dům s mezipatrem

Na žádost mé kamarádky jsem dnes vytvořila tento návod. Jedná se o návod, který je o trošku složitější, ale myslím, že ho zvládnete.



Postavte si základy


Potom obvodové zdivo



 Přidáme další patro a zapneme cheat „ Constrainfloorelevation false “
Postavíme dvoje schody do země. Můžete i troje


Schody zbourejte a na nejspodnější políčko, které jsme si schody vytvořili postavíme kostičku základů a na ní 2 stěny


Nástrojem na vyrovnání terénu seřízneme od pomocné zdi pomyslné druhé patro



Takže by jste měli mít něco podobného. 
Pomocnou zeď zbourejte.
Postavte další patro


Na něj ještě jedno poslední


 Cheat máme stále zapnutý
Do vyhloubené díry, kterou nám zanechaly po sobě schody postavte další troje schody do země


Schody smažte a zase na nejspodnější políčko postavte kostičku základů. Na ní 4 zdi na sebe


Opět seřízneme nástrojem na vyrovnání terénu


Hrubá stavba je hotová. Vypněte cheat „ Constrainfloorelevation true “


Pomocnou zeď zbouráme, doděláme fasádu, okna a dveře.


 Ještě Vám ukážu, jak vytvořit do takovéhoto domu schody
Přepneme se do vrchního patra místnosti
 Budete mít uvnitř dvě úrovně podlahy, takže si udělejte část třeba takto
 

 Na spodnější úroveň třeba takto


Postavte si schody ( někdy to jde trochu hůře, takže trpělivost ) Nedávejte úrovně podlah přes sebe. Simík by pak neprošel.
Takže Vám vznikne víceúrovňový dům. 
Hodně štěstí a nápadů :)


4 komentáře:

  1. Jé Vlasti děkuji. Tak tohle mi dost výrazně pomohlo - přesně takhle jsem si to představovala :-*. Se vším všudy. Paráda - díky moc :)Jsi zlato, poklad :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za pochvalu. Docela mě to baví. :) Když ti to pomůže, budu jedině radši :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasto, to je skvělej návod, moc mi pomohl, jsem se trápila proč mi to nejde tak jak potřebuju, a tvujnávod mi pomohl, dekuju:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je moc fajn. :) Jsem ráda. Tak ať se daří :)

      Vymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...