středa 3. října 2012

Victorian terraced houses





















Required : AEP
Lot size : 30 × 20

NO-CC

13 komentářů:

  1. Vlasti, už jsi řádila s viktoriánskými prvky z aktualizace :) je to krásné :) Mám tyhle objekty moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné řadové domky :) Nádherný interiér - vždy s ním překvapíš, jak si s ním umíš vyhrát a je vždy jiný. Líbí se mii hodně předzahrádky a celkové řešení domků :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tím krásné, myslím stavbu, ne ty prvky :) Promiň, jen jsem to chtěla uvést na pravou míru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju holky. Mám opravdu velkou radost z Vašich komentářů. Moc mi zvedly náladu. Děkuju, jste vážně zlatíčka :)

      Vymazat
    2. Nenech si jí nikým kazit a dělej to, co tě baví - vždycky bude hodně lidí, kterým se to bude líbit :)

      Vymazat
    3. Ano, Peti..to máš naprostou pravdu. Kazit si náladu nenechám. Přece stavíme a tvoříme, protože nás to baví, ne pro povinnost :)

      Vymazat
    4. Moni, ono po pravdě nebýt těch krásných prvků, tak stavba by byla o ničem. :)

      Vymazat
  4. Wow, this is lovely!

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda, zdieľam.

    OdpovědětVymazat
  6. Vlasti mně spadla čelist tak, že budu ráno sbírat zuby u sousedů až v prvním patře! Je to božský, dokonalý. Jak zvenčí tak samozřejmě zevnitř. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Všem ještě jednou moc děkuju. Vážně mám z toho velkou radost. Thanks all :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je to nádherný přepychový apartmán. Palec nahoru. :)

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...