pátek 30. listopadu 2012

Romantic church for weddings






















Required : 30×30
AEP

NO-CC

14 komentářů:

  1. Nádherný kostelík plný inspirace a romantiky :).
    Interiér naprostý skvost - ta modrá - vím proč jí miluju a tady jí to náramně sluší a dodává kostelíku krásnou atmosféru. Rozhodně nádherné vzory, krásné kombinace - skvěle zařízen :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Peti. Sice v jednu chvíli jsem vůbec nevěděla, jak kostelík zařídit, ale nakonec to šlo samo :)

      Vymazat
  2. Dokonale půvabná záležitost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem velmi ráda, že se kostelík líbí. Mockrát děkuji Moni :)

      Vymazat
  3. Lindíssima! Adorei o contraste de cores. O seu exterior tem um ar de encanto com toda a neve envolvente e em especial os pingentes gelados a caírem do telhado. Encantador sem dúvida.
    Beijinhos!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BeAz: Eu também adoro o frio e as casas com pingentes. Muito obrigado.

      Vymazat
  4. Vlasti, sbírám zuby po zemi - ještě chvilku a budeš mi kupovat protézu :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jaká skvostná práce Vlasti..nemám slov, skvělý nápad a ještě lépe provedený.:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji moc. Původně jsem chtěla sdílet úplně jiný dům, ale tento mě bavil víc a hlavně se mi líbil víc. :)

      Vymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...