pátek 24. května 2013

Charlotte - modern villa





































Required : AEP
Outdoor living stuff

Lot Size : 30×40

Stylist sims

Holysimoly

Vitasims

Installation instructions:
Put the downloaded file into a folder
Documents and settings / Electronic Arts \ The Sims 3 \ Library

14 komentářů:

  1. Vlasti, interiér a barvy interiéru jsou naprosto skvostné a ač nejsem milovník moderny, vypadá to hodně dobře i když stojím venku před domem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, tak upřímně Ti povím, že od bych od Tebe koment opravdu nečekala. :) Vím, že máš ráda klasiku, o to jsem více překvapená a moc, moc děkuji. Opravdu jsi mě velmi potěšila :)

      Vymazat
    2. No vidíš a ještě jsem byla první :D

      Vymazat
  2. Vila krásná, interiér skvostný! Není co více dodat :) Jde ti to moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, děkuji moc ♥ Budu se snažit :) Nějak mě to zase chytlo :)

      Vymazat
  3. Vila je velmi hezká a je dobře Vlasti,že Tě to zase chytlo :) Bylo by škoda Tvoje skvělé stavby nevidět .Vybavení je moc pěkné a ten portrét na WC je originální. To bude asi paní domu a hlídá si to tam ... Přeji Ti hezký víkend ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Niki, občas nějakou modernu udělám. :) Tobě také přeji krásné dny :)

      Vymazat
  4. Smekám - nádherný kus práce! Velmi povedená, nádherné barvy. Pěkně upravená i zahrada a okolí.

    OdpovědětVymazat
  5. Krása.. Nechám si postaviť.. A veľmi sa mi páči kombinácia hnedej a oranžovej..

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkná villa Vlasto, a v interiéru mě nejvíce nadchla kuchyně a koupelna :) venku se mi líbí okolí bazénu :) Skvělá práce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stěpo, děkuju. Ano, dalo to celkem dost práce a také jak jsem si vyzkoušela zase jiný styl, tak jsem trochu improvizovala, ale zjistila jsem, že cit pro barvy platí v jakémkoliv stylu :)

      Vymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...