čtvrtek 12. dubna 2012

Romantic small park









Required: All expansion packs
Lot size 40 × 30

8 komentářů:

  1. Ten je nádherný! Farebný, ale stále decentný. :)

    OdpovědětVymazat
  2. :) Jsem ráda, že se líbí. Je opravdu „ small “ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasti, jsem tady strnula z toho :) Je dokonalý - naprosto :) Krásná zahrada - altánek skvělý nápad v tomto provedení. Velice malené místečko pro svatbu a oddych.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťuli, mě ležel v hlavě ten altánek a nakonec ho zakomponovala do parku :) Děkuji :)

      Vymazat
  4. Moc krásný parčík. Věřím, že je v něm parádní atmosféra. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji Majdi, ani jsem v něm nehrála, ale takhle na pohled se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásný parčík Vlasto, skvělá je ta střecha a ty barvičky se k sobě hodí:)

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...