pátek 8. června 2012

Blue Dream




















Required : All Expansion packs
Lot size : 30×30

EA store Free

11 komentářů:

  1. Vlasti, už sa asi opakujem, ale opäť musím skonštatovať že robíš úchvatné interiéry! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti děkuji. Velmi mě těší pochvala a od tebe zvlášť :) Já se taky opakuju :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasti je nádherná! Jak zvenčí tak uvnitř!

    OdpovědětVymazat
  4. s barvou jsi se mi trefila přímo do noty :) velice útulná, líbí se mi vchod a teresa hodně a interiér bez pochyb...

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, tak to je fajn a děkuju.
    P.S. Moc mě to zase začalo bavit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásná stavba. Opravdu se mi líbí, a i pojmenování. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Udělali jste mi všichni velkou radost a jsem ráda, že sem chodíte a píšete hezké kometáře :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se budu opakovat a ráda, je to krásný přímořský domek. Takový bongalow u moře by se mi moc líbil i ve skutečném životě. A tebe bych samozřejmě poprosilo o návrh interiéru :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš děkuju Jaruško, to je pro mě pocta :) Škoda, že to nejde.

      Vymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...