čtvrtek 14. června 2012

Modern apartments - Audrey


























Required : All expansion packs
Lot size : 40×30
EA Store Free

10 komentářů:

  1. Tak tieto apartmány mi vyrazili dych! :O A to doslova! Sú nádherné, jednoduché, a pôdobia nádherným estetickým dojom. Jak z vonku, tak z vnútra. Opäť raz perfektná stavba, do detailov prepracovaná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tá kúpelňa a ... vôbec celý interiér! No proste pastva pre oči!

      Vymazat
  2. Jsi se nám nějak rozjela Vlasti :) To je skvělá zpráva. :)
    Jsem v šoku a Kuba mi vzal ještě ke všemu slova :D.
    Líbí se mi nehorázně fasáda a celkové pojetí stavby. interiér jsi opět vyzvedla. Nádhera - vše to do sebe zapadá a ladí. do posledního hřebíčku.

    OdpovědětVymazat
  3. Jste moc hodní. Chytla mě stavěcí mánie. Děkuji moc. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda! Je úžasný, jak si dokázala skvěle propojit oranžovou, hnědou a bílou barvu. :) Nejhezčí apartmány, jaký sem vůbec kdy viděla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za návštěvu a hezký komentář. Nějak jsem teď ujela barvy :D

      Vymazat
    2. Ujížděj dál, všechno to vypadá fantasticky :)

      Vymazat
  5. Krásný, a hlavně mě uchvátil interiér. :)

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...