pondělí 18. června 2012

Villa Giulia
























Required : All expansion packs
Lot size : 30×30
 EA Store Free
Big Bonsai

10 komentářů:

  1. Krásně upravená vilka. Opět se mi líbí tmavosvětlá kombinace fasády. Terén/okolí velice úhledné. :) Ložnice a obývák - tak to doma mít, tak si pískám. Krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Docela mě baví dělat ty interiéry. Naopak mám celke averzi na zahrady :) Potěšila jsi mě :)

      Vymazat
  2. Na to, že máš averzi, tak je ta zahrada krásná a celkově tu vilu pozvedla. Interiér je skvostný. Ta vínová barvička se světlými odstíny se mi líbí moc.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný dům, ale interiér mi opět vyrazil dech!

    OdpovědětVymazat
  4. Vy jste fakt moc hodní. Mám vážně radost a baví mě i moderny..:D

    OdpovědětVymazat
  5. Má vůbec cenu to ještě komentovat, když už ostatní všechno důležité řekli? Vlasti další krásný kousek! :)) A je jedno jestli moderna nebo klasika, hlavně že stavíš, je radost se na to dívat! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc díky IvuSsko, samozřejmě to nemusí každému vyhovovat. :) Mě to baví a stavět budu

    OdpovědětVymazat
  7. Tá obývačka a spálna ... Ach Vlasti aj ja chcem tak nádherne vedieť interiéry! Inak celý domček je ohromne sympatický. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsi zlato. Vždycky mi to pochválíš :) Tajemství je v barvách :) Moc děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné, nevím jestli se mi víc líbí interiér nebo exteriér. Každopádně tě obdivuji. :)

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...